مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-22اقتصادي

شش کارخانه ساخت مخزن سی ان جی در کشور فعال شد


معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: روزانه می توانیم 1000 مخزن گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) تولید کنیم و این ظرفیت هم اکنون فعال است.

- معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: روزانه می توانیم 1000 مخزن گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) تولید کنیم و این ظرفیت هم اکنون فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از وزارت نفت، حمید قاسمی ده چشمه در این باره اظهار کرد: اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی به دوگانه سوز، سبب احیای کارخانه های تولید مخزن سی ان جی در کشور شده است که پیش از این ورشکسته و تعطیل شده بودند.

وی تاکید کرد: پس از رها کردن موضوع توسعه صنعت سی ان جی و نزدیک شدن قیمت عرضه بنزین و سی ان جی در میانه دهه 90 شمسی و استفاده نشدن از ابزارهای مشوق در این بخش، طی سال های گذشته، شاهد افت تقاضا برای استفاده از سوخت پاک در کشور بودیم و ازسوی دیگر، بخشی از تقاضای موجود نیز با استفاده از مخازن وارداتی پاسخ داده می شد.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بر این اساس در عمل تا میانه پارسال از 10 مخزن ساز داخلی، فقط دو مخزن ساز، فعال باقی مانده و بقیه ورشکست شده و فعالیت خود را تعطیل کرده بودند.

قاسمی با اشاره به اینکه ورود دوباره دولت به رونق صنعت سی ان جی و اجرای طرح رایگان تبدیل خودروهای بنزین سوز به دوگانه سوز، سبب باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش کارخانه ساخت مخزن سی ان جی در کشور فعال شد

شش کارخانه ساخت مخزن سی ان جی در کشور فعال شد